1. Strona główna

Program Komfortowe Zakupy

Chcemy aby sprzedawanym przez nas najwyższej jakości produktom towarzyszyły najwyższe standardy obsługi naszych klientów, dlatego oferujemy możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni od zakupu.

Kup online lub przez infolinię i zwróć w dowolny sposób:

Nasze towary możesz równie wygodnie kupić przez internet jak i w jednym z 166 sklepów stacjonarnych. Niezależnie od wybranej przez Ciebie metody, chcemy dać Ci możliwość równie elastycznego zwrotu – w sklepie stacjonarnym bądź poprzez wysyłkę na adres: Sklepy KOMFORT S.A., Smolice 1, 95-010 Stryków.


Gwarantujemy zwrot pełnej ceny zakupu towaru, zgodnie z regulaminem Programu.

Co zrobić, aby zwrócić zakupiony towar:

Co zrobić, aby zwrócić zakupiony towar:

  • Przedstaw dowód zakupu towaru, tj. paragon, faktura VAT,
  • Upewnij się, że towar jest oryginalnie zapakowany, a w szczególności opakowanie nie jest uszkodzone, w opakowaniu są wszystkie fabryczne zabezpieczenia,
  • Sprawdź czy zwracany towar nie nosi śladów użytkowania i nie jest uszkodzony mechanicznie, posiada nienaruszone oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta,
  • Zweryfikuj czy towar posiada kompletne wyposażenie, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi i inne dokumenty wydane razem z towarem,
  • Dołącz do zwracanego towaru artykuł promocyjny, jeśli był wydany w trakcie zakupu.
  • Sprawdź czy od daty zakupu nie mięło 30 dni i zwróć zakupiony towar.