Dostawa


Dostawa do najbliższego sklepu 0 zł!


Produkty zakupione w Sklepie Internetowym KOMFORT można odebrać w dowolnym, wskazanym wcześniej salonie KOMFORT na terenie całej Polski.



Rodzaj dostawy


Produkty zakupione w sklepie internetowym KOMFORT można odebrać w dowolnym, wskazanym wcześniej sklepie KOMFORT na terenie całej Polski (sprawdź adresy). Oferujemy również dostawę do domu (wyłącznie na terenie Polski).


Sposób dostawy


  • - Odbiór osobisty w sklepiebezpłatnie,
  • - Transport sklepowy – jeśli w miejscu zamieszkania Klienta lub najbliższej okolicy znajduje się sklep KOMFORT – dla produktów o długości przekraczającej 2,30 m lub wadze powyżej 20 kg,
  • - Kurier DPD – dla produktów o długości nie przekraczającej 2,30 m i wadze do 20 kg, (paczki nadajemy w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty)
  • - Kurier (paleta) – usługa kurierska realizowana przez firmę PEKAES dotycząca przewozu produktów z wybranych kategorii (podłogi drewniane, panele, panele winylowe LVT, kabiny i brodziki, lustra i oświetlenie, umywalki, wanny, ubikacje/toalety, płytki, meble łazienkowe) których długość nie przekracza 1,4m.

Koszt transportu


  • - Koszt transportu sklepowego jest uzależniony od odległości miejsca dostawy od najbliższego sklepu Komfort. Cena transportu zależy od sklepu, który realizuje transport. Ceny transportu sklepowego w swoim mieście można sprawdzić wybierając najbliższy sklep z listy naszych placówek,
  • - Koszt transportu kurierem dla produktów standardowych wynosi 20 zł brutto (maksymalna długość przesyłki to 2,30 m).
    W przypadku zamówienia więcej niż jednego produktu koszt transportu kurierem jest ustalany indywidualnie. Odbierając towar od kuriera bądź z transportu sklepowego Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu,
  • - Koszt transportu kurierem DPD dla produktów standardowych wynosi 20 zł brutto (maksymalna długość przesyłki to 2,30 m),
  • - Koszt transportu kurierem na paletach wynosi od 115 zł i jest uzależniony od rozmiarów przesyłki oraz wagi zamówienia.

Odbierając towar od kuriera bądź z transportu sklepowego Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.


W razie wątpliwości prosimy o kontakt z konsultantem Infolinii: 801 30 11 30*.
* Opłata jak za połączenie lokalne zgodnie z opłatą przewidzianą przez operatora sieci komórkowej wg aktualnego cennika